Regulaminy
Podstawy prawne
- Statut 14.06.2024 r.
- ustawa o spółdzielniach mieszkaniowych
- Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych)
Regulaminy
- Regulamin działalności społeczno – kulturalnej w Spółdzielni Mieszkaniowej Nad Jarem w Elblagu 2024r.
- Regulamin przetargu na dostawę materiałów,robót budowlanych i innych usług wykonywanych przez wykonawców obcych na rzecz Spółdzielni Mieszkaniowej „Nad Jarem”.
- Regulamin tworzenia i wykorzystania funduszu remontowego w Spółdzielni Mieszkaniowej „Nad Jarem”
- Regulamin przetargu ustnego na wynajem lokali użytkowych i garaży w Spółdzielni Mieszkaniowej Nad Jarem w Elblągu
- Regulamin przetargu ustnego nieograniczonego na nabycie prawa odrębnej własności lokalu mieszkalnego w drodze licytacji w Spółdzielni Mieszkaniowej „Nad Jarem”
- Regulamin porządku domowego w zasobach zrządzanych i administrowanych przez Spółdzielnię Mieszkaniową „Nad Jarem” z dnia 26.11.2020r.
- Regulamin gospodarki finansowej Spółdzielni Mieszkaniowej „Nad Jarem”
- Regulamin rozliczania kosztów eksploatacji i utrzymania nieruchomości oraz ustalania opłat za używanie lokali w Spółdzielni Mieszkaniowej „Nad Jarem” w Elblągu
- Regulamin w sprawie wnoszenia opłat za używanie lokali mieszkalnych naliczanych od ilości osób zamieszkałych w tych lokalach w Spółdzielni Mieszkaniowej „Nad Jarem” w Elblągu
- Regulamin w sprawie określenia obowiązków Spółdzielni i Użytkowników w zakresie napraw lokali w Spółdzielni Mieszkaniowej „Nad Jarem”
- Regulamin określający zakres i tryb świadczenia przez Spółdzielnię Mieszkaniową „Nad Jarem” odpłatnych usług lokatorskich
- Regulamin Zarządu Spółdzielni Mieszkaniowej „Nad Jarem”
- Regulamin Rady Nadzorczej Spółdzielni Mieszkaniowej „Nad Jarem”
- Regulamin Komisji Rewizyjnej Rady Nadzorczej Spółdzielni Mieszkaniowej „Nad Jarem”
- Regulamin Komisji ds. Członkowsko – Mieszkaniowej i Społecznych Rady Nadzorczej Spółdzielni Mieszkaniowej „Nad Jarem”
- Regulamin Komisji ds. Inwestycji Rady Nadzorczej Spółdzielni Mieszkaniowej „Nad Jarem”
- Regulamin korzystania z usługi „Elektroniczne Biuro Klienta -EBOK” w Spółdzielni Mieszkaniowej „Nad Jarem”
- Regulamin przeprowadzania przetargu ustnego na wynajem lokali mieszkalnych w Spółdzielni Mieszkaniowej „Nad Jarem”
- Regulamin indywidualnego rozliczania kosztów energii cieplnej dostarczonej na potrzeby ogrzewania oraz podgrzania wody do mieszkań w zasobach Spółdzielni Mieszkaniowej „Nad Jarem”
- Regulamin w sprawie zasad montażu, eksploatacji i legalizacji indywidualnych wodomierzy w zasobach Spółdzielni Mieszkaniowej „Nad Jaem”
- Regulamin korzystania z parkingu monitorowanego przy ulicy Leśmiana – Broniewskiego, administrowanego przez Spółdzielnię Mieszkaniową „Nad Jarem”
- Regulamin ochrony danych osobowych w Spółdzielni Mieszkaniowej „Nad Jarem” w Elblagu
- Regulamin Organizacyjny Spółdzielni Mieszkaniowej „Nad Jarem” w Elblągu
Sprawozdanie Zarządu SM 2023 r.
Sprawozdanie Zarządu
Sprawozdanie biegłego rewidenta za rok 2023
Sprawozdanie z badania Spółdzielnia Mieszkaniowa Nad Jarem w Elblągu za 2023 r. z dnia 19.04.2024 r_
Opinia biegłego 2021
opinie-bieghłego-1Pobierz
OBOWIĄZEK INFORMACYJNY
Zgodnie z art. 13 ust.1-2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE informujemy że:
- administratorem Państwa danych osobowych jest Spółdzielnia Mieszkaniowa „Nad Jarem” w Elblągu, z siedzibą przy ul. J. Korczaka 29, 82-300 Elbląg, tel.:55 648 38 00;
- dane kontaktowe do inspektora ochrony danych w Spółdzielni to: nr tel.: 55 648 38 00 wew. 26 , e-mail:k.terech@smnadjarem.pl;
- dane osobowe będą przetwarzane na podstawie art. 6 ust.1 lit. b), c), f) do wypełnienia obowiązku prawnego, wykonania umowy, celów wynikających z prawnie uzasadnionych interesów realizowanych przez administratora;
- celem zbierania Państwa danych osobowych jest realizacja zadań związanych z administrowaniem i zarządzaniem zasobami mieszkaniowymi;
- w każdej chwili mają Państwo prawo dostępu do swoich danych przetwarzanych przez Spółdzielnię, mogą nimi zarządzać oraz wnosić skargi do organu nadzorczego tj. UODO w tym zakresie;
- Państwa dane osobowe będą przechowywane przez okres niezbędny do realizacji obowiązku prawnego ciążącego na administratorze oraz dochodzenia lub obrony przed ewentualnymi roszczeniami.
Jednocześnie informujemy, że jako administrator danych osobowych możemy przekazać Państwa dane osobowe upoważnionym podmiotom na podstawie i w granicach prawa.